Vårnytt på kamerafronten

Det blev en uppdatering på kamerafronten idag. En Nikon P7100, vilken kanske inte är så stor uppdatering mot min nuvarande trotjänare, resekamrat och väl använda Nikon P7000.
Men med ny bildprocessor (Expeed 2) och nu med en vinklingsbar display och förhoppningsvis några fler inre justeringar mot föregående modell så jag kunde inte låta bli att beställa.
Särskilt inte till det priset som de nu säljer ut den för 1990:- när premiärpriset var ca 5500:-. Dessutom vet jag vad jag min nuvarande P7000 går för och jag är nöjd.

nikon-coolpix-p7100

Kommentera

