Rensa kropp och själ

DSCN0776
Det blev en tur ned till Malmö idag för att som hastigast hälsa på sonen och överta hans Sony Nex som inte blir använd. Summa mil för detta blir 63mil ToR.
Jag hade bestämt att frukostplatsen skulle vara här på stranden i Skummeslövsstrand lagom till solen började stiga upp bakom mig. Förra gången jag tog frukost här var för några år sedan, då dånade havet av vind och vågor och jag hade en stund just här som satte djupt intryck på mig. Idag var det i stort sett vindstilla men båda gångerna var det lika härligt att sitta här vid vattenbrynet.

Kommentera

