Ett lyft

DSC07039Jag och min termos besökte återigen Trollhättan och för vilken gång i ordningen vet jag inte, jag har tappat räkningen för flera år sedan. För var gång blir det svårare att hitta en bra unik plats att ta sig en kaffeslurk på. Idag fick det bli en 11-kaffebild några 100 meter från centrum intill slussarna där en gammal vacker kran står. Nu var inte platsen ny men ny för min kategori ”Jag och min termos” som nu är nära 100 inlägg 🙂

DSC07056
DSC07062
DSC07054
DSC07058

Kommentera

