Nolbygårds Kafé

Nolbygårds KaféDagens fika intogs på Nolbygårds Ekobageri & Kafé strax norr om Alingsås centrum.
Jag hade fått tipset av min bloggkollega Perra för något år sedan och idag blev ett besök av.
Jag tänkte ta en macka men lockelsen var för stor så det blev en minisemla.
Vilket jag inte ångrar, för det var nog en av de bästa semlor jag ätit.
Mannen till vänster är ägaren och bagaren.

Nolbygårds Kafé
Nolbygårds Kafé
Nolbygårds Kafé
Nolbygårds Kafé
Nolbygårds Kafé
Nolbygårds Kafé
Nolbygårds Kafé

Kommentera

