Burger Bro’s på Götgatsbacken

Street Scene Stockholm
Street Scene Stockholm

4 thoughts on “Burger Bro’s på Götgatsbacken

  1. Hanna 2015-01-02 / 17:00

    Var tvungen att googla på Burgers Bro’s, har aldrig hört talats om dem. Det ser onekligen inbjudande och gott ut. Jag är inget stort hamburgare-fan, men när man läser om deras ekologiska tankesätt blir man extra nyfiken. Snyggt fångat!

    Liked by 1 person

  2. Anita 2015-01-02 / 21:03

    Med tanke på att jag åker på en kort visit till min forna hemstad Stockholm om en vecka blir jag självklart tilltalad av dina bilder 😉 Ja, de är ju dessutom väldigt bra. Måste nog fundera lite mer på det där med s/v.
    God fortsättning på det nya året och tack för din kommentar. Utan den hade jag inte funnit din nya site då mitt bookmarks på ”Fotobrus” vägrade att visa upp sig/dig.

    Gilla

  3. Oliver 2015-01-04 / 19:50

    Ser populärt ut och det ”primitiva” köket påminner lite om gamla tiders korvvagnar. Blir riktigt sugen!

    Gilla

  4. åke 2015-01-07 / 22:10

    Njae… Sibylla ska det va 😉 En tremänning som numera bor i Göteborg saknar riktiga hamburgare… Brorsan hennes tillika min kusin driver en stor Sibylla sedan många år här i trakten (övertaget efter far o mor deras) Jag kan ju bara Lasse på Heden 😉 Men smaken är ju som baken… Finns Lasse på Heden kvar?

    Gilla

Kommentera

