På Avenyn

IMG_0967Ganska kallt men med lite snö på gatorna i Göteborg.

9 thoughts on “På Avenyn

  1. Fröken Christina 2015-02-03 / 19:50

    Det var lite snö jämfört med andra delar av landet. Grattis till er.

    Gilla

  2. paulamerio 2015-02-03 / 21:43

    Oj, så snopet, men Göteborg vid havet och söderut, nä, inget bra läge för vinterklimat.

    Gilla

  3. Oliver 2015-02-04 / 09:24

    Vi bor i ett avlångt land. Jag fick skaffa snöskor för att ta mig fram. En blå spårvagn hade nog fått det tufft.

    Liked by 1 person

  4. Beppan 2015-02-04 / 22:19

    Läcker gatubild med många spännande detaljer!
    Men snödjupet är det ju inte mycket bevänt med…

    Liked by 1 person

  5. Freja 2015-02-04 / 23:08

    Vinter är vackert, även om jag flyttat från Göteborg, vid två tillfällen dessutom, enbart för att jag inte kunde förlika mig med den forman av vinter…

    Liked by 1 person

  6. Hanna 2015-02-05 / 10:30

    Vackert. Gillar verkligen all färg som sticker ut i den annars ganska gråa stadsmiljön.

    Min blogginspiration ligger i botten just nu, det är så mycket enklare att slänga upp bilder på Instagram. Känns som om jag lägger upp tråkbilder på bloggen bara för att lägga upp något, sedan blir jag aldrig nöjd med layouten… som vanligt. Vill att wordpress ska ha samma funktioner som blogspot, vill kunna forma min egen blogg så som jag vill att den ska se ut. Over and out från gnällspiken… 😉

    Gilla

  7. Åke 2015-02-06 / 18:43

    Snödjupet kan ni inte skryta med 😉 Däremot vackra spårvagnar 🙂 Visst ligger det ett Scandic lite till vänster/längre bak? Där har jag bott ett par G 🙂

    Liked by 1 person

  8. Tony 2015-02-06 / 19:36

    Tyvärr har jag ingen koll på det.

    Gilla

Kommentera

