Multitasking

DSC00040

4 thoughts on “Multitasking

  1. maltanita 2016-10-06 / 18:24

    Toppenbild på snygg tjej med många bollar i luften ! Bara liite synd att huvudet är kapat 😉

    Gilla

  2. by Tony D 2016-10-07 / 05:27

    Haha, jasså det stör dig. Ja så kan det vara, jag gjorde det med vilje i efterhand.
    Jag störs väldigt mycket på att en bild är kapad strax vid anklarna eller att en del av fötterna eller skorna inte kommer med på människor i helbild eller vid gatuscener. 🙂

    Liked by 1 person

  3. maltanita 2016-10-07 / 10:32

    Vaa… kapade du huvudet med vilje !! Hahaa.. fast, stör och stör var väl kanske att ta i. Det är ju väldigt sällan som jag ser något i dina bilder som jag kan anmärka på och det här var bara en liten detalj jag lade märke till 🙂

    Gilla

Kommentera

