Press

Jag var nere på stan i går för att kolla på Tisdagsträffen. Det är Sjuhäradsbygdens Motorhistoriker som anordnar bilträffar under sommaren på Stora Torget i Borås.

Nu var jag väl där mest för att snacka med gamla kollegor sedan min tid i kollektivtrafiksbranschen.

Annars noterade jag att pressfotografen för BT hade råkat komma med på några bilder eller om jag kanske omedvetet riktade kameran mot henne, möjligen… 😉

Hur som helst, det blev ett inlägg till i kategorin ”Fotografera Fotografer”.

DSC_4091
DSC_4099

2 thoughts on “Press

  1. Anita 2017-08-09 / 18:37

    Jisses, vilket jätteobjektiv ! Klart det var omedvetet fotograferat från din sida, sånt där liksom bara sker per automatik när man som du hållt i en kamera under så lång tid 😉

    Gilla

  2. Tony D 2017-08-09 / 19:57

    Haha… fint med förstående bloggvänner 🙂

    Gilla

Kommentera

